Már nagyon régen jelentkeztem, de most aztán igazán itt az ideje, mert közeledik Halloween napja! Tavaly egy ezzel kapcsolatos „gyerekbulira” voltunk hivatalosak, ahová az eseményhez kapcsolódó sütit kellett vinni.

Diós-csokis süti Halloweenre (Fotó: Kéri Kata)

Diós-csokis süti Halloweenre (Fotó: Kéri Kata)

Diós-csokis süti Halloweenre (Fotó: Kéri Kata)

Diós-csokis süti Halloweenre (Fotó: Kéri Kata)

Ilyesmikkel teli mostanában is a gasztro-lapok, de én nem sütöttem semmi újat, csak egy, a szokásosnál kicsit nagyobb tepsiben készült, így laposabb kinézetű diós kevertet. Leöntöttem csokimázzal, reszeltem rá még csokit, és tortadíszítő tollal rajzolgatott, „szellemes” kekszekkel dekoráltam. Irtózatos sikere volt… (Ennél a sütinél ez egy jó szófordulat…) ;-)

Diós-csokis süti Halloweenre (Fotó: Kéri Kata)

Diós-csokis süti Halloweenre (Fotó: Kéri Kata)

Néhány nagy ötlet még az igazán profiktól: www.tasteofhome.com | www.marthastewart.com

Diós-csokis süti Halloweenre (Fotó: Kéri Kata)

Diós-csokis süti Halloweenre (Fotó: Kéri Kata)

 

Reklámok